Belépés törlése / Bérlet alkalom visszaadása

Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan biztosít a rendszer lehetőséget arra, hogy egy már rögzített belépést utólag töröljünk, és ezzel együtt a bérlet felhasznált alkalma is visszaállításra kerüljön.

A funkció a Vendégek -> Összes vendég ->  Adott vendég kiválasztása -> Vendég profilja -> Legutóbbi belépések szekcióban érhető el.

 

Beléptetés törlésének a folyamata
  1. Nyissuk meg annak a vendégnek az adatlapját, akinek a belépését törölni szeretnénk.

  2. Görgessünk le az oldal alján található Legutóbbi belépések szakaszig.

  3. Keressük meg a törölni kívánt belépést, majd kattints a sor végén található törlésre (kuka ikonra).

  4. A megjelenő ablakban pipáljuk be a következő opciót:

    „Bérlethasználat visszavonása” – ezzel a rendszer visszaállítja a bérlet használható alkalmainak számát eggyel.

     

  5. Kattintsunk a Törlés gombra. A rendszer törli a kiválasztott belépést és kilépteti a vendéget.

 

5d22ec5f-1c15-4d8b-9d84-1b939bc75c95.png