Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan biztosít a rendszer lehetőséget arra, hogy egy már rögzített belépést utólag töröljünk, és ezzel együtt a bérlet felhasznált alkalma is visszaállításra kerüljön.
A funkció a Vendégek -> Összes vendég -> Adott vendég kiválasztása -> Vendég profilja -> Legutóbbi belépések szekcióban érhető el.
Beléptetés törlésének a folyamata
-
Nyissuk meg annak a vendégnek az adatlapját, akinek a belépését törölni szeretnénk.
-
Görgessünk le az oldal alján található Legutóbbi belépések szakaszig.
-
Keressük meg a törölni kívánt belépést, majd kattints a sor végén található törlésre (kuka ikonra).
-
A megjelenő ablakban pipáljuk be a következő opciót:
„Bérlethasználat visszavonása” – ezzel a rendszer visszaállítja a bérlet használható alkalmainak számát eggyel.
-
Kattintsunk a Törlés gombra. A rendszer törli a kiválasztott belépést és kilépteti a vendéget.