Dolgozók kezelése

Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan lehetséges a  új dolgozót létrehozni a rendszerben. A dolgozók segítségével belépést biztosíthatunk az üzlet dolgozói számára.

A funkció a Dolgozók -> Dolgozók menüpontban érthető el.

 

2c8ac531-f7f4-41c6-ba43-59327115bca1.png

 

Dolgozó utolsó bejelentkezéseinek megtekintése (1):
  1. Kattintsunk az adott dolgozó sorában az Utolsó belépések gombra (szem ikon 7f9b15e4-07a9-48a6-bb82-79ff5d3974c6.png)
  2. A megjelenő ablakban megtekinthető, hogy mikor és honnan lépett be a rendszerbe a dolgozó (dátum, időpont, IP-cím platform, böngésző).

98b10600-c5fd-4438-ad14-df849cee5526.png

 
Új dolgozó létrehozása (2)
  1. Kattintsunk az Új dolgozó gombra.
  2. A hozzáférési szinteket az üzlethez rendelt munkakör határozza meg.
  3. Adjuk meg az alapadatokat:
    • Vezetéknév / Keresztnév, E-mail cím.
    • Első jelszó, amit a dolgozó később megváltoztathat.
  4. Ezután állítsuk be, mely üzletekhez kapjon hozzáférést a dolgozó: 
    • Egyszerre több üzlethez is rendelhetjük, akár különböző munkakörökkel is.

    • A rendszer csak olyan üzleteket engedélyez, amelyekhez mi magunk is hozzá vagyunk rendelve.

  5. Határozzuk meg, mely pénztárakat és raktárakat érhet el az adott üzlet(ek)ben:
    • Ezek a hozzáférések elengedhetetlenek például eladások vagy készletkezelés esetén.

    • Csak azokhoz a pénztárakhoz és raktárakhoz adhatunk jogosultságot, amelyeket mi magunk is elérünk

  6. Válasszuk ki a munkakört, amely meghatározza a dolgozó jogosultsági szintjét:
    • A kiosztható szint nem lehet magasabb, mint a mi saját jogosultságunk az adott üzletben.

    • Ha több üzlethez tartozunk eltérő szinteken (pl. egyikben recepciós, másikban üzletvezető), akkor üzletenként csak a saját szintünkig adhatunk hozzáférést másnak.

    • A munkakörök prioritási sorrendje a Munkakörök menüpontban állítható be. Az itt fölöttünk álló szerepköröket nem tudjuk kiosztani. (bővebben itt).

      (Pl. ha recepciós szintűek vagyunk, nem tudunk üzletvezetői szintet adni.)

  7. Opcionálisan beállíthatunk edzői profilt is, ha a dolgozó edzőként is tevékenykedik. Ez határozza meg az órarendben megjelenő nevét.
  8. Végül kattintsunk a Mentés gombra az új dolgozó létrehozásához.

dbeed6c0-855a-49ea-a314-59324dc83266.png

 

Dolgozó adatainak szerkesztése (1):
  1. Az adott dolgozó sorában a Szerkesztés gombra kattintva (ceruza ikon cfaccdf2-ec5c-452b-860a-23bd6023fdb7.png) érhető el a szerkesztés felülete.
  2. A megnyíló felületen végezzük el a dolgozó adataiban a kívánt módosításokat.
  3. A dolgozó szerkesztése során lehetőség van arra is, hogy egy fiókot több üzlethez is hozzárendeljünk. Ezt jellemzően olyan esetben hasznos, ha több üzlet is van egy városon belül, és a dolgozók (például recepciósok) váltott napokon különböző helyszíneken dolgoznak.
  4. Kattintsunk a Mentés gombra az adatok elmentéséhez.

 

Dolgozó törlése (3)
  1. Kattintsunk az adott dolgozó sor végén található kuka ikonra (fb544de0-a09b-44b9-8b50-fc38264eec68.png)
  2. A felugró ablakban erősítsük meg a törlést az Igen gombra kattintva.
  3. A dolgozó véglegesen törlésre kerül a rendszerből és eltűnik a listából.