Eladások lekérdezése

Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan kérhetünk le statisztikát az eladásokról. Az eladások statisztika megmutatja a szűrt időszak összesített eladási értékét és profitját, valamint részletesen listázza a vendégekhez kapcsolódó tételeket és a hozzájuk tartozó fizetéseket.

A funkció a Statisztikák -> Forgalom -> Eladások menüpontban érthető el.

 
Eladások lekérdezése

 

  1. Válasszuk ki, hogy napihavi, vagy egyéni dátumintervallumra szeretnénk lekérdezni a statisztikát. (1)
  2. A szűrési eredmények alapján a rendszer kiírja az összesített eladások értékét és az összesített profitot. (2)
  3. Leszűrhetjük, hogy mely pénztárfizetési mód, típus, vendég csoport, vendég név, státusz vagy számla alapján szeretnénk szűrni az adatokat. (3)
    • Ha a Típus szűrő ki van választva, akkor megjelenik mellette egy új, kapcsolódó szűrő, amellyel adott jegytípusra, terméktípusra stb. lehet tovább szűkíteni a találatokat.
  4. Kattintsunk a Keresés gombra a szűrési feltételek megadása után, és a rendszer megjeleníti a találatokat a megadott feltételeknek megfelelően. (4)
  5. Kattintsunk az Export gombra, ha szeretnénk az elkészült statisztika adatait CSV fájl formátumban letölteni. (5)

 

ffdc7d2f-2e35-4a81-b049-9c7a15c41eb6.png

 

Számlázás (6)

 

  1. Számlázás gombra kattintva megnyílik az Eladás számlázása ablak, ahol megjelennek a számla tételei egységárral és mennyiséggel, a bruttó végösszeg, valamint a Számlázz.hu fiók kiválasztása.
  2. Megadhatók vagy ellenőrizhetők a számlázási adatok (név, email, cím, adószám stb.).
  3. Kattintsunk a Számla elkészítése gombra, amivel elindul a számlázás folyamata, és a vendégnél megjelenik a Számlázás folyamatban státusz. 

 

0991c9d6-40fc-4518-8e3a-9991d856294e.png

 

Ntak összesítő újraküldése (7)

 

  1. Kattintsunk az Újraküldés gombra.
  2. A megjelenő ablakban töltsük ki az Indoklás mezőt.
  3. Kattintsunk a Küldés gombra, amellyel újraküldhető az Ntak összesítő.

 

bdf4c003-0362-4c16-9983-d9d7fefa57fc.png

 

 

Eladások csoportosítva (8)
  1. Kattintsunk Az Eladások csoportosítva statisztika gombra, amelynek segítségével áttekinthető a kiválasztott időszak eladásainak összesített értéke és profitja, valamint a tételek részletes bontása.
  2. A listában látható minden eladott termék vagy bérlet, a típusuk, a mennyiség, valamint az egyes tételekhez tartozó összérték és profit.
  3. A rendszer a szűrés eredményei alapján összesíti az eladások teljes értékét és profitját, így könnyen elemezhető, mely termékek vagy szolgáltatások hozták a legnagyobb bevételt.

 

0d39b30b-4b5f-4957-b73f-4208166b44fc.png

 

Eladás törlése (9)

 

  1. Kattintsunk a Törlés (561698bd-d66d-496f-93c2-017a86d59c01.png ikon) gombra.
  2. Amennyiben nem vagyunk belépve egy pénztárba sem, akkor lépjünk be egy pénztárba a törlés végrehajtásához.
  3. Az eladás törléséhez adjunk meg egy megjegyzést, majd jelöljük be, hogy szeretnénk-e visszaadni a pénzt, illetve visszahelyezni a termékeket a raktárba.
  4. Kattintsunk a Törlés gombra a törlés megerősítéséhez.
  5. Az eladás véglegesen törlésre kerül a rendszerből és eltűnik a listából.

 

3e48bbc7-e793-4657-b674-390dadec6218.png