Eladott jegy / bérlet törlése

Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan lehet törölni egy eladott jegyet vagy bérletet a vendégprofilból, és hogyan kezelhető a visszafizetés, ha szükséges.

A funkció a Vendégek ->  Adott vendég keresése a kereső mezőben (név, e-mail cím, vendég kód alapján) ->  Vendég kiválasztása -> Vendég profilja -> Érvényes bérletek szekcióban érhető el.

 

4dffbc92-9ae2-41ee-8801-cb72aa8628c3.png

 

Eladott bérlet, napijegy törlése (1)
    1. A vendég profilján navigáljunk az Érvényes bérletek szekcióhoz, amely a vendég képe mellett, jobb oldalon található.

    2. Kattintsunk a Törlés gombra (kuka ikon).

    3. A megjelenő felugró ablakban:

      • Írható megjegyzés a törléshez

      • Pénz visszaadása checkbox: ha a jegy vagy bérlet egyenleggel vagy készpénzzel lett fizetve, itt lehet visszaírni az egyenlegre a megfelelő összeget.

       

    4. Kattintsunk a Törlés gombra a művelet véglegesítéséhez. Ekkor a törlés véglegessé válik, a rendszer eltávolítja a jegyet vagy bérletet a vendég profiljából, és szükség esetén visszaállítja a fizetett összeget az egyenlegre.

bac38079-e52e-4b3b-bdfe-8a71f87e1979.png