Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan lehet törölni egy eladott jegyet vagy bérletet a vendégprofilból, és hogyan kezelhető a visszafizetés, ha szükséges.
A funkció a Vendégek -> Adott vendég keresése a kereső mezőben (név, e-mail cím, vendég kód alapján) -> Vendég kiválasztása -> Vendég profilja -> Érvényes bérletek szekcióban érhető el.
Eladott bérlet, napijegy törlése (1)
-
-
A vendég profilján navigáljunk az Érvényes bérletek szekcióhoz, amely a vendég képe mellett, jobb oldalon található.
-
Kattintsunk a Törlés gombra (kuka ikon).
-
A megjelenő felugró ablakban:
-
Írható megjegyzés a törléshez
-
Pénz visszaadása checkbox: ha a jegy vagy bérlet egyenleggel vagy készpénzzel lett fizetve, itt lehet visszaírni az egyenlegre a megfelelő összeget.
-
-
Kattintsunk a Törlés gombra a művelet véglegesítéséhez. Ekkor a törlés véglegessé válik, a rendszer eltávolítja a jegyet vagy bérletet a vendég profiljából, és szükség esetén visszaállítja a fizetett összeget az egyenlegre.
-