Ebben a cikkben bemutatjuk a Fizetés funkciót, amelynek célja a korábban rögzített, de még ki nem fizetett tételek (tartozások) kiegyenlítése, illetve eladás esetén az azonnali fizetés teljesítése. A gomb csak akkor jelenik meg, ha van rendezésre váró tartozás, vagy éppen egy eladás során szükséges a fizetés végrehajtása.
A funkció a Vendégek -> Összes vendég -> Adott vendég kiválasztása -> Vendég profilja -> Fizetés gombra kattintva érhető el.
Fizetés folyamata
- A Fizetés gomb csak akkor jelenik meg, ha a vendég profilján van legalább egy kiegyenlítetlen, függőben lévő tétel. (1)
- Kattintsunk a Fizetés gombra.
3. A megjelenő ablakban válasszuk ki, hogy mely tartozást szeretnék rendezni. (3)
4. Válasszuk ki a fizetési lehetőségek közül, amellyel fieztni szeretnék a tartozást. (4)
5. Válasszuk ki, ha szeretnénk nyugtát vagy számlát is kiállítani, majd töltsük ki a hozzá tartozó adatokat. (5)
6. Kattintsunk a Fizetés gombra. (6)
7. A fizetés lezárása után a tétel fizetettként jelenik meg a vendég adatlapján.