Ebben a cikkben bemutatjuk a Google Drive fájlfeltöltés beállítását. Ha vendégek számára szeretnénk fájlokat tárolni, például diákigazolványt vagy sportorvosi igazolást –, illetve beszerzésekhez számlaképeket szeretnénk feltölteni, szükséges a Google Drive csatolása.
Mire használható a Google Drive integráció?
-
Beszerzésekhez dokumentum feltöltése
-
Vendégcsoportok dokumentumlistájának kezelése: ha egy vendégcsoporthoz kötelező dokumentumok tartoznak, azok a vendég profilján feltölthetők, és a rendszer figyelmeztet hiányzó vagy lejárt dokumentum esetén.
-
Online regisztráció: amennyiben a vendégcsoporthoz kötelező dokumentumok vannak beállítva, ezeket regisztrációkor fel kell tölteni.
-
Webshop modul: vásárláskor, ha a kötelező dokumentum lejárt, a rendszer kéri annak feltöltését.
A funkció a Vezérlőpult -> Üzlet beállítások -> Google Drive menüpontra kattintva érhető el. (1)
Új dokumentum típus létrehozása (2)
- Kattintsunk az Új dokumentumtípus létrehozása gombra.
- A megjelenő ablakban kattintsunk a Magyar gombra, majd adjuk meg a dokumentumtípus magyar nevét.
- Kattintsunk az Angol gombra, majd adjuk meg a dokumentumtípus angol nevét.
- A Mentés gombra kattintva elmenthető az új vendéghez feltölthető dokeumntum típus.
Dokumentum típus szerkesztése (3)
- Kattintsunk a Szerkesztés (
ikon) gombra.
- A megjelenő ablakban módosítsuk fiók angol és magyar nevét.
- A Mentés gombra kattintva elmenthetőek a változtatások.
Dokumentum típus törlése (4)
- Kattintsunk a Törlés (
ikon) gombra.
- Kattintsunk az Igen gombra a törlés megerősítéséhez.
- A dokumentum típus véglegesen törlésre kerül a rendszerből és eltűnik a listából.
Google Drive eltávolítása (5)
- Kattintsunk a Google Drive eltávolítása gombra.
- Kattintsunk az Igen gombra a törlés megerősítéséhez.
- A Google Drive véglegesen törlésre kerül a rendszerből.