Kiléptetés folyamata

Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan történik a vendég kiléptetése a rendszerben. A funkciót akkor használjuk, ha a vendég befejezte a szolgáltatás igénybevételét, és szükséges lezárni az aktív státuszát.

A funkció a Vendégek -> Összes vendég ->  Adott vendég kiválasztása -> Vendég profilja -> Kiléptetés gombra kattintva érhető el.

 

Kiléptetés folyamata
  1. Kattintsunk a Kiléptetés gombra. (1)
  2. A gombra kattintva megjelenik egy sikerességet visszaigazoló üzenet, majd a vendég profilján visszavált a Kiléptetés gomb a Beléptetés gombra.

 

317000fc-4059-4213-bd62-3fbe8972bd65.png

 

Hibakezelés kiléptetéskor

A kiléptetés során előfordulhatnak figyelmeztetések vagy megerősítést kérő üzenetek:

  • Ha a vendégnek tartozása van, megjelenik a fizetés ablak.

  • Ha a vendégnek lezáratlan kölcsönzése van, egy megerősítő ablak jelenik meg.

  • Ha a vendég belépése az adott jegytípussal túllépte az időkeretet, szintén megerősítésre van szükség.

  • Ha a vendég az adott időpontban nem tartózkodhat a teremben (például a jegytípushoz beállított kilépési időablak miatt), megerősítő ablak jelenik meg.

Ha a vendég több feltételnek is megfelel, a rendszer sorban jeleníti meg a megerősítő ablakokat.