Fizetés folyamata

Ebben a cikkben bemutatjuk a Fizetés funkciót, amelynek célja a korábban rögzített, de még ki nem fizetett tételek (tartozások) kiegyenlítése, illetve eladás esetén az azonnali fizetés teljesítése. A gomb csak akkor jelenik meg, ha van rendezésre váró tartozás, vagy éppen egy eladás során szükséges a fizetés végrehajtása.

A funkció a Vendégek -> Összes vendég ->  Adott vendég kiválasztása -> Vendég profilja -> Fizetés gombra kattintva érhető el.

 

Fizetés folyamata
  1. A Fizetés gomb csak akkor jelenik meg, ha a vendég profilján van legalább egy kiegyenlítetlen, függőben lévő tétel. (1)
  2. Kattintsunk a Fizetés gombra.

 

7533d7ca-2895-4d64-b408-7024dc85b2f4.png

 

3. Az eladás során rögzített tételek csak a Vissza az eladás ablakhoz gombbal törölhetők, utólag már nem módosíthatók. A gombra kattintva visszairányít a rendszer az eladás felületre.(3)

4. A megjelenő ablakban válasszuk ki, hogy mely tartozást szeretnék rendezni. (4)

5. Válasszuk ki a fizetési lehetőségek közül, amellyel fieztni szeretnék a tartozást. (5)

6. Válasszuk ki, ha szeretnénk nyugtát vagy számlát is kiállítani, majd töltsük ki a hozzá tartozó adatokat. (6)

7. Kattintsunk a Fizetés gombra. (7)

8. A fizetés lezárása után a tétel fizetettként jelenik meg a vendég adatlapján.

 

2c394b4d-a1c8-4cbb-abe7-2058be8580ae.png