Online terembérlés alapbeállítások

Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan állítható be az online terembérlés lépésről lépésre.

A funkció a Vezérlőpult -> Online terembérlés -> Alapbeállítások menüpontra kattintva érhető el. (1)

 

737e78c1-6c9c-43cb-be02-c2f35474d418.png

 

Online terembérlés alapbeállítások
  1. Figyelem: ⚠️ A modulokban a megjelenő kapcsolattartási adatok az Üzlet beállítások menüpontban módosíthatók.

  2. Kapcsoljuk be a Megjegyzés kitöltése kötelező opciót, ha szeretnénk kötelezővé tenni, hogy a vendégek megjegyzést írjanak a terembérlés során.

  3. Válasszuk ki hogy, kik bérelhetnek termet, a Terembérlés engedélyezése mezőben.

    • Meglévő és új vendégek

    • Csak meglévő vendégek

    • Csak új vendégek

  4. Válasszuk ki a megfelelő Viva fiókot. (bővebben itt)

  5. Válasszuk ki a számlázó fiókot. (bővebben itt)

  6. Kattintsunk a Mentés gombra a változtatások elmentéséhez. (2)