Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan állítható be az online terembérlés lépésről lépésre.
A funkció a Vezérlőpult -> Online terembérlés -> Alapbeállítások menüpontra kattintva érhető el. (1)
Online terembérlés alapbeállítások
-
Figyelem: ⚠️ A modulokban a megjelenő kapcsolattartási adatok az Üzlet beállítások menüpontban módosíthatók.
-
Kapcsoljuk be a Megjegyzés kitöltése kötelező opciót, ha szeretnénk kötelezővé tenni, hogy a vendégek megjegyzést írjanak a terembérlés során.
-
Válasszuk ki hogy, kik bérelhetnek termet, a Terembérlés engedélyezése mezőben.
-
Meglévő és új vendégek
-
Csak meglévő vendégek
-
Csak új vendégek
-
-
Válasszuk ki a megfelelő Viva fiókot. (bővebben itt)
-
Válasszuk ki a számlázó fiókot. (bővebben itt)
- Kattintsunk a Mentés gombra a változtatások elmentéséhez. (2)