Ebben a cikkben bemutatjuk az Összes vendég funkció használatát, amely lehetővé teszi a rendszerben rögzített vendégek teljes listájának áttekintését és kezelését.
A funkció a Vendégek -> Összes vendég gombra kattintva érhető el.
Összes vendég funkciói
- Szűrhetünk a vendég név, email, vendég csoport, nem, címke, emailek nyelve, csak nem töröltek vagy csak töröltek alapján is a listában. (1)
- Kattintsunk a Keresés gombra a lekérdezés elindításához. (2)
- Kattintsunk a Bevétel gombra, ha szeretnénk a vendéghez kapcsolódó pénzügyi tranzakciók áttekinteni. (bővebben itt) (3)
- Kattintsunk az Eladott bérletek gombra, ha szeretnénk a vendég által vásárolt bérleteket megtekinteni. (bővebben itt) (4)
- Kattintsunk a Belépések gombra, ha szeretnénk a belépési előzményeket időrendben megtekinteni. (bővebben itt) (5)
- Kattintsunk az Eladások gombra, ha szeretnénk a vásárlások és fogyasztások statisztikáját megtekinteni. (bővebben itt) (6)
Ezek a statisztikák megegyeznek a Statisztikák menüpont alatt elérhetőkkel, azzal a különbséggel, hogy innen csak az adott vendégre szűrve jelennek meg az adatok, nem az összes vendégre nézve.