Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan történik a szolárium jegyek értékesítése a vendégek számára.
A szolárium jegy eladásának feltétele, hogy:
- az üzletben már létre lett hozva legalább egy szolárium jegytípus (bővebben itt).
- és a pénztár beállításaiban engedélyezve van a szolárium jegyek eladása (bővebben itt).
Ezek teljesülése után a pénztár modulban a vendég kiválasztása után lehetőség van a megfelelő szolárium jegytípus eladására, a megszokott módon, fizetési mód kiválasztásával.
A funkció a Vendégek -> Összes vendég -> Adott vendég kiválasztása -> Vendég profilja -> Eladás gombra kattintva érhető el.
Szolárium jegy eladásának a folyamata
- Kattintsunk az Eladás gombra a vendég profilján (1) vagy olvassuk be a jegyhez rendelt vonalkódot, amennyiben az előzetesen be lett állítva.
2. Kattintsunk a Szolárium jegy gombra. (2)
3. A gombra kattintva megjelenik a Típus oszlopban a Szolárium jegy felirat. (3)
4. Válasszuk ki a Termék oszlopban a szolárium jegyhez tartozó, a rendszerben előzetesen beállított terméket. (4) (bővebben itt). Ekkor lehetőség van:
- Mennyiség módosítására, azaz több azonos típusú jegy egyszerre történő értékesítésére,
- Kedvezmény alkalmazására százalékos formában, amit manuálisan is beállíthatunk az adott tételre,
- Fizetés azonnali teljesítésére, vagy ha a vendég még nem fizet, tartozásként is rögzíthető a vásárlás.
5. Kattintsunk a fizetés befejezéséhez a Fizetés most gombra, ha a vendég azonnal kiegyenlíti az összeget. Amennyiben a vendég még nem fizet, kattintsunk a Tartozáshoz ad gombra, így a vásárlás tartozásként kerül rögzítésre a rendszerben. (5)
6. A szolárium jegy eladása után a rendszer automatikusan felajánlja a szoláriumhasználat rögzítését egy felugró ablakban (bővebben itt). Ebben az ablakban kiválaszthatjuk, hogy a vendég hány percet szeretne azonnal felhasználni a vásárolt percekből. A fennmaradó percek a vendég egyenlegén megmaradnak, és azok később is felhasználhatóak.