Tartozás rögzítése

Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan használható a Tartozás funkció, amely lehetővé teszi, hogy a vendég vásárlását fizetés nélkül, későbbi rendezésre rögzítsük.

A funkció a Vendégek -> Összes vendég ->  Adott vendég kiválasztása -> Vendég profilja -> Eladás gombra kattintva érhető el.

 

Tartozás rögzítésének a folymata
  1. Kattintsunk az Eladás gombra a vendég profilján.
  2. A megjelenő ablakban válasszuk ki, hogy terméket, jegyet/bérletet, szekrénybérlést vagy szolárium jegyet szeretnénk eladni. Egyszerre maximum 2 db választható. (1)
  3. Töltsük ki az eladással kapcsolatos adatokat. (2)
  4. Kattintsunk a tartozás rögzítésének befejezéséhez a Tartozáshoz ad gombra. (3)

2c2eb6e2-5557-4f34-8922-90207e7a5442.png

 

5. A vendég profilján megjelenik a tartozás összege és dátuma. (4)

6. Továbbá a Függőben lévő tételek szekcióban megjelennek a fizetésre váró tételek. (5)

 

 

f8ed1b33-f371-4149-a639-edacb9500a0a.png