Telefonos applikáció alapbeállítások

Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan tudjuk beállítani a telefonos applikáció alapbeállításait, valamint hogyan használhatjuk a segédleteket a gördülékenyebb működés érdekében.

A funkció a Vezérlőpult -> Telefonos applikáció -> Alapbeállítások menüpontra kattintva érhető el. (1)

 

c298508f-2232-4a7d-b93d-cde32e9f7c45.png

 
Telefonos applikáció alapbeállítások
  1. A Segédletek résznél tölthetünk le molinó sablonokat, valamint elérhetjük az Általános Szerződési Feltételek és az Adatkezelési Tájékoztató mintáit.
  2. Figyelem: ⚠️ A modulokban a megjelenő kapcsolattartási adatok az Üzlet beállítások menüpontban módosíthatók.

  3. Kép készítése kötelező opció bepipálásával az applikáció használata során a vendégnek kötelező lesz képet készítenie regisztrációkor. 

  4. Válasszuk ki az alapértelmezett Viva fiókot a tartozás- és fehérjeautomata fizetésekhez.

  5. Válasszuk ki az alapértelmezett Pénztárat, amelyhez a mobilos tranzakciók (pl. tartozás vagy fehérje automata vásárlás) könyvelésre kerülnek.
  6. Válasszuk ki az alapértelmezett Számlázó fiókot, amelyet a rendszer használ a fent említett mobilos fizetésekhez kapcsolódó számlázáshoz. 
  7. Végül kattintsunk a Mentés gombra a beállítások rögzítéséhez.

Modulokhoz tartozó beállítások

Az applikáció egyes funkciói más modulok beállításait veszik alapul. Ezért az itt megadottakon túl az alábbi beállítások is meghatározzák az applikáció működését:

  • Jegyvásárlás funkció esetén a Webshop modul beállításai érvényesülnek.

  • Csoportos órák funkció esetén az Online időpontfoglalás modul beállításai érvényesülnek.

Ez azt jelenti, hogy az applikáció megjelenése és működése ezen modulok konfigurációjától is függ, például milyen jegyek vásárolhatók, vagy hogyan történik az órákra történő jelentkezés.