Ebben a cikkben bemutatjuk a Terembeosztás funkcióit. Ennek segítségével meghatározhatjuk, hogy az egyes termek milyen nyitvatartási idővel működnek. Ez lehetővé teszi, hogy a termek rendelkezésre állását előre beállítsuk és optimalizáljuk. A beállított nyitvatartási időn belül a termek terembérlésre is elérhetők, így a vendégek vagy bérlők az adott időszakokban foglalhatják őket. A funkció különösen fontos a terembérlés és az online terembérlés folyamatában, mivel ezek a beállítások határozzák meg, mikor érhetők el a termek.
A funkció a Teremkezelés -> Terembeosztás menüpontban érhető el.
Terembeosztás létrehozása (1)
-
Kattintsunk a Terembeosztás gombra.
-
A megjelenő űrlapon válasszuk ki a kívánt termet a legördülő listából.
-
Állítsuk be a kezdési időpontot (óra:perc), majd a *befejezési időpontot.
-
Jelöljük ki azokat a napokat, amikor ez a beosztás érvényes (pl. Hétfő, Kedd…).
-
Végül kattintsunk a Mentés gombra a beosztás rögzítéséhez.
Szünnap hozzáadása (2)
-
Kattintsunk a Szünnap hozzáadása gombra.
-
Válasszuk ki a kívánt termet a legördülő listából.
-
Állítsuk be a dátum intervallumot: „tól–ig” mezők segítségével adjuk meg a kezdő és záró dátumot.
-
Kattintsunk a Mentés gombra.
Figyelem: ⚠️ Szünnap esetén a terem a megadott napon vagy napokon nem foglalható, még akkor sem, ha máskor nyitvatartási idő van beállítva!