Terembeosztás kezelése

Ebben a cikkben bemutatjuk a Terembeosztás funkcióit. Ennek segítségével meghatározhatjuk, hogy az egyes termek milyen nyitvatartási idővel működnek. Ez lehetővé teszi, hogy a termek rendelkezésre állását előre beállítsuk és optimalizáljuk. A beállított nyitvatartási időn belül a termek terembérlésre is elérhetők, így a vendégek vagy bérlők az adott időszakokban foglalhatják őket. A funkció különösen fontos a terembérlés és az online terembérlés folyamatában, mivel ezek a beállítások határozzák meg, mikor érhetők el a termek.

A funkció a Teremkezelés -> Terembeosztás menüpontban érhető el.

 

f79382d1-dd1a-4759-b2e3-ec83d23238a6.png

 

Terembeosztás létrehozása (1)
  1. Kattintsunk a Terembeosztás gombra.

  2. A megjelenő űrlapon válasszuk ki a kívánt termet a legördülő listából.

  3. Állítsuk be a kezdési időpontot (óra:perc), majd a *befejezési időpontot.

  4. Jelöljük ki azokat a napokat, amikor ez a beosztás érvényes (pl. Hétfő, Kedd…).

  5. Végül kattintsunk a Mentés gombra a beosztás rögzítéséhez.

9e067614-a923-4d0a-93a5-b54550cdc51d.png

 

Szünnap hozzáadása (2)
  1. Kattintsunk a Szünnap hozzáadása gombra.

  2. Válasszuk ki a kívánt termet a legördülő listából.

  3. Állítsuk be a dátum intervallumot: „tól–ig” mezők segítségével adjuk meg a kezdő és záró dátumot.

  4. Kattintsunk a Mentés gombra.

Figyelem: ⚠️ Szünnap esetén a terem a megadott napon vagy napokon nem foglalható, még akkor sem, ha máskor nyitvatartási idő van beállítva!

 

28da86a9-75e2-43d5-a83c-badd79eb78a9.png