Vendég címkék kezelése

Ebben a cikkben bemutatjuk a Vendégcímkék funkciót, amely lehetővé teszi a vendégek különböző címkékkel való ellátását, ezzel megkönnyítve a szűrésüket, kategorizálásukat vagy speciális jelölésüket (például „VIP”).

A funkció a Üzletkezelés -> Vendég címkék menüpontban érhető el.

 

14e448b9-6c94-43fc-aa7c-c7639be63a5b.png

 

Új vendégcímke létrehozása (1)
  1. Kattitnsunk az Új vendégcímke gombra.
  2. Adjuk meg a nevét.
  3. Kattintsunk a Mentés gombra, amellyel elmenthető az új vendégcímke.

Egy vendéghez több címke is rendelhető, így egyszerre több szempont alapján is kategorizálhatjuk vagy megjelölhetjük őket.

 

9cda05a6-0c2e-42e5-96a5-3dba8a0d9583.png

 

Vendégcímke szerkesztése (2)
  1. Kattintsunk a Szerkesztés (beedb2dd-f650-42fb-8f8f-6b8bb546ed28.png ikon) gombra.
  2. A megjelenő ablakban módosítsuk az adatokat, amelyeket szeretnénk.
  3. Mentés gombra kattintva elmenthetőek a változtatások.

 

Vendégcímke törlése (3)
  1. Kattintsunk a Törlés (561698bd-d66d-496f-93c2-017a86d59c01.png ikon) gombra.
  2. Kattintsunk az Igen gombra a törlés megerősítéséhez.
  3. A raktár véglegesen törlésre kerül a rendszerből és eltűnik a listából.