Vendég kezelés

Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan állítsuk be és módosítsuk a Vendég kezelési opciókat.

A funkció a Vezérlőpult -> Üzlet beállítások -> Vendég kezelés menüpontra kattintva érhető el. (1)

 

Vendég kezelés lépései (2)
  1. Engedélyezzük vagy tiltsuk le a csak dinamikusan generált QR-kód elfogadását

    • Kapcsoljuk be, ha kizárólag a mobilapplikáció által generált QR-kódot szeretnénk elfogadni a recepciós felületen és a beléptetőkapunál.

    • Amennyiben be van állítva ez az opció, lehetőség van kivétel lista megadására statikus vendégkódokkal, amelyeket a rendszer elfogad a recepciós és a beléptetőkapus működés során.
  2. Állítsuk be az új vendég értesítést

    • Kapcsoljuk be, ha figyelmeztetést szeretnénk látni olyan vendégnél, akinek még nincs belépése.

  3. Döntsük el, kötelező-e az e-mail cím megadása

  4. Állítsuk be, mely vendégadatokat szeretnénk elrejteni

    • Kép

    • Születési dátum

    • Születési hely

    • Telefonszám

    • Vendég neme

  5. Kapcsoljuk be vagy ki az automatikus bérletalkalom levonást

    • A rendszer automatikusan levonja az alkalmat, ha a vendég nem jelent meg a foglalt órán.

  6. Állítsuk be az óra kihagyás büntetést (opcionális)

    • Adjuk meg az összegét (pl. 1000 HUF).

  7. Állítsuk be az automatikus vendégkiléptetést

    • Adjuk meg, hány perc múlva léptesse ki a rendszer automatikusan a vendéget beléptetés után.

  8. Engedélyezzük a gyorsított beléptetési és kiléptetési funkciókat

    • Gyorsított vendégbeléptetés kulcstartóval.

    • Gyorsított vendégkiléptetés kulcstartóval.

    • Gyorsított vendégkiléptetés belépőkártyával.

  9. Döntsük el, küldjön-e a rendszer vendégkártyát e-mailben módosítás esetén

  10. Engedélyezzük a gyorsított ideiglenes vendég létrehozást

    • Ha ismeretlen QR-kódot vagy vonalkódot olvasunk le, a rendszer felkínálja ideiglenes vendégprofil létrehozását.

  11. Mentsük el a beállításokat

    • A módosítások után kattintsunk a Mentés gombra. (3)

 

 

iQkAAAAASUVORK5CYII=